Wij nemen u serieus
Wij doen onze best om de zorg te leveren die aansluit bij uw wensen. Desondanks kan het zijn dat u niet tevreden bent over een dienst van Green Star Zorg. Dan kunt u uw klacht schriftelijk of telefonisch melden bij Green Star Zorg.
Green Star Zorg doet er alles aan haar cliënten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Juist daarom beschouwt Green Star Zorg klachten en opmerkingen als een signaal waar veel mee gedaan kan worden om de zorg- en dienstverlening te verbeteren.
Green Star Zorg streeft naar een zorgvuldige behandeling van klachten. Voor ons is een klacht niet alleen een uiting van onvrede over de manier waarop u wordt behandeld, maar ook een ‘gratis advies’ waar we ons voordeel mee kunnen doen. Uw klacht kan dus voor ons een signaal zijn om de zorg te verbeteren.
Green Star Zorg maakt gebruik van een professioneel klachtenreglement. Aan de hand daarvan kunnen we alle klachten vertrouwelijk en op dezelfde manier behandelen.